e-mail: inkwebdevelopment@gmail.com
Задача, яку поставив замовник, полягала в тому, щоб зробити редизайн, але фактично це буде розробка багатосторінкового корпоративного сайта зі збереженням приватних даних клієнтів у особистому кабінеті.
Також треба сполучити сайт з існуючим інтернет-магазином, який теж потребує оновлення.
Оновлений сайт повинен мати сучасний, зручний, клієнтоорієнтований дизайн.
Щоб зберегти клієнтську базу та приватну інформацію, особистий кабінет залишити той самий, але по-можливості змінити стилі CSS відповідно до стилю всього сайту.
Так само зробити редизайн існуючого інтернет-магазину в одному стилі з основним сайтом та додати в меню посилання з переходом до каталогу товарів.
Новий розділ з описом програм здоров’я дуже об’ємний, складається з п’ятнадцяти програм.
Для кожної програми потрібно створити нову сторінку зі своїм дизайном та повним набором рекомендованих препаратів з їхнім описом.
Сайт знаходиться на шаблоні CMS Drupal, що за технічними характеристиками не дуже відповідає вимогам інтернет-магазину, але невелика кількість позицій товару та помірний об’єм інформації суттево не впливає на роботу сайта.
На сайті відсутнє будь-яке налаштування для СЕО.
В той же час, четез те, що пошукові системи не ранжували сайт, він не опинився в негативному списку пошуковиків, а його солідний вік додає позитиву.
Ми запропонували зробити редизайн сайта на оновленому шаблоні CMS Drupal, виконати повністю індивідуальний дизайн з написанням власного коду HTML та CSS.
На базі існуючого сайта ми відкорегували його структуру.
Допрацювали тексти, надані для розробки сайту.
Дизайн виконали в світлих тонах, вкраплюючи корпоративні кольори, синхронізуючи з кольорами логотипу.
Логотип виглядав трохи простувато та не дуже сучасно, але робити редизайн лого не планувалося, тому ми просто взяли його в рамочку — це додало логотипу важливості і сподобалося замовникам сайту.
Перехід до нового розділу “Програми здоров’я” зробили в блоці “меню” та додали на головній сторінці блок посилань з переходом до кожноїї програми по кліку на іконку програми.
В особистому кабінеті замінили стилі для єдиного сприйняття сайту.
Пропрацювали СЕО налаштування, додали на кожну сторінку заголовки, дискрипшини та ключові слова для запиту пошуковиків.
Для зручності обслуговування сайта адміністратором, винесли окремим слайдером розділ з акціями — як важливу частину інформації для клієнтів.
А для динамічного візуалу на кожну сторінку додали слайдер з
налаштуванням “автоплей” з рекламою продукції.
До першого екрану головної сторінки розробили нові сучасні та адаптивні макети для слайдера.
Але нажаль, з часом технічний працівник сайту спростив макети, та зробив їх не адаптивними.
Отримали сучасний, швидкий сайт, з максимально налаштованим СЕО, та зберегли всю потрібну інформацію клієнтів в особистому кабінеті.
Посилання на сайт: https://trid.biz